Hype

poniedziałek, 7 lipca 2014

Washington D.C




Welcome to Washington D.C !
Cześć Kochani,
chyba się zakochałam *,*. Tak zdecydowanie bardziej podoba mi się Waszyngton niż Nowy Jork. 
Te wszystkie fontanny, pomniki, muzea ... po prostu piękno samo w sobie. No i pierwszy raz  odkąd jestem w Stanach byłam na spacerze ! 
Przeszliśmy 15 km i to było wspaniałe, kocham spacery!
Zwiedziliśmy Capital, Botanic Garden, Lincoln Memorial , Jefferson Memorial, Biały Dom, pływaliśmy rowerkami po jeziorze. Było naprawdę wspaniale!
H&M's dress

H&M's shirt and shorts 




DKNY's bag







In Hotel, Washington D.C blouse 

Bawię się świetnie, mm nadzieję że Wy też !
love, Ika


2 komentarze:

Anonimowy pisze...

kiedy kupiłaś tę koralową sukienkę w h&m?:)

Karolina pisze...

Ale ładne zdjęcia. Bardzo mi się podoba, gdy masz spięte przednie kosmyki do tyłu :)